ثبت درخواست مجوز فروش اینترنتی

 

برای ثبت درخواست  مجوز فروش اینترنتی ابتدا وارد سامانه امور داروخانه ها شده و با نام کاربری و رمز عبور کاربر داروخانه وارد کارتابل موسس داروخانه شده و از منوی مجوز فروش اینترنتی زیر منوی درخواست مجوز فروش اینترنتی را انتخاب می نماییم :

 

 

پس از ورود به منوی درخواست مجوز فروش اینترنتی در صفحه نمایش داده شده لیست درخواست های قبلی فروش مجوز اینترنتی را می توانیم مشاهده نماییم برای ثبت درخواست جدید با کلیک بر روی دکمه اضافه کردن درخواست جدید نسبت به ثبت درخواست جدید اقدام می نماییم :

 

 

درمرحله بعد با مشاهده اطلاعات داروخانه و با تایید صحت اطلاع از ثبت درخواست فروش مجوز اینترنتی دکمه ثبت برای کاربر فعال شده و می توانید درخواست خود را ثبت نمایید :

 

 

پس از ثبت درخواست مجددا به صفحه لیست درخواست های ثبت شده را مشاهده می نماییم در این صفحه هم اکنون اخرین درخواست ثبت شده خود را میتوانید مشاهده نمایید در صورت انصراف از درخواست با کلیک بر روی دکمه حذف میتوانید درخواست خود را حذف نمایید جهت ارسال درخواست به روال گردش کار می توانید با کلیک بر روی ارسال درخواست خود را به روال گردش کار ارسال نمایید پس از ارسال درخواست به روال گردش کار می توانید با کلیک بر روی مشاهده گردش کار روند تایید درخواست خود را مشاهده نمایید :

 

پس از ارسال درخواست به روال گردش کار درخواست ابتدا به کارتابل مدیر داروی دانشگاه مربوطه ارسال می گردد مدیر با بررسی درخواست میتواند درخواست را جهت ادامه روال گردش کار به کارتابل مسئول واحد نظارت ارسال نمایید :

 

 

مسئول واحد نظارت با مشاهده درخواست فروش مجوز اینترنتی ابتدا باید پرسشنامه ارزشیابی را تکمیل نماید. پس از تکمیل پرسشنامه می تواند اقدامات  زیر را بر روی فرایند انجام دهد :

  پرداخت هزینه و ارسال جهت بررسی : با این اقدام درخواست به کارتابل کاربر داروخانه برگشت داده شده تا مدارک مورد نیاز فرایند را اپلود نماید همچنین هزینه مربوط به فرایند نیز در این مرحله باید پرداخت گردد.

  درج در دستور کمیسیون قانونی : با این اقدام درخواست جهت بررسی در کمیسیون به کارتابل کاربر کمیسیون ارسال می گردد.

 عدم تایید و خاتمه : با این اقدام درخواست کاربر با حالت عدم تایید و خاتمه در روال گردش کار بسته می گردد.

 تایید : با این اقدام درخواست تایید شده و به کارتابل مدیر ارسال می گردد.

تایید و ارسال جهت صدور نماد اعتماد الکترونیک : با این اقدام درخواست به کارتابل کاربر داروخانه ارسال می گردد تا جهت ثبت نماد اعتماد الکترونیک برای سامانه خود اقدام نماید.

 

 

در صورت انتخاب پرداخت هزینه و ارسال جهت بررسی درخواست به کارتابل کاربر داروخانه ارسال می گردد. کاربر داروخانه با کلیک بر روی دکمه اقدام ابتدا باید مدارک پیوستی مورد نیاز را آپلود نمایید پس از اپلود مدارک نام پیشنهادی خود را برای سایت خود ثبت نمایید و در مرحله اخر باید مبلغ مورد نظر را جهت فرایند پرداخت نمایید پس از پرداخت درخواست خود را به کارتابل مسئول واحد نظارت ارسال نمایید .

 

 

 

 

 

 

 

پس از تکمیل مدارک توسط کاربر داروخانه و ارسال به مسئول واحد نظارت ، مسئول واحد نظارت با وارد نمودن تاریخ مدت اعتبار مجوز می تواند درخواست را تایید نماید و به کارتابل مدیر دارو ارسال نماید.

 

 

مدیر دارو نیز با مشاهده درخواست درخواست را تایید نموده و به معاونت ارسال می نماید.

معاونت دانشگاه نیز در مرحله پایان با تایید و خاتمه درخواست را تایید می نماید.

 

 

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.